9ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
(2ο ΣΤΑΔΙΟ) ΡΟΛΟΙ:
Στόχος:
ü Να
εφαρμόσουν οι μαθητές τη τεχνική οργάνωσης ενός ερωτηματολογίου- συνέντευξης.
ü Να
εξασκηθούν στη χρήση των πινάκων για την
επεξεργασία των αποτελεσμάτων και τη σχεδίαση γραφημάτων.
ü Να
αναπτύξουν προβληματισμούς και νοήματα μέσα από δημόσια συζήτηση.
ü Να
εξασκηθούν στην παραγωγή τεκμηριωμένων κειμένων με στόχο την κριτική παρουσίαση
των ερευνητικών αποτελεσμάτων.
Α) Προετοιμάστε την επίσκεψη μας στο κέντρο της Αθήνας, δημιουργώντας
ένα ερωτηματολόγιο , το οποίο θα
απευθύνετε σε άτομα που θα συναντήσετε στην προγραμματισμένη μας επίσκεψη , για
να ελέγξετε τις :
·
ΓΝΩΣΕΙΣ:
Τι γνωρίζουν σχετικά με το θέμα;
·
ΓΝΩΜΕΣ:
Τι γνώμη έχουν γι’ αυτό;
·
ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ:
Τι πιστεύουν;
·
ΑΞΙΕΣ:
Τι εκτιμούν πιο πολύ;
·
ΣΤΑΣΕΙΣ:
Τι θα έκαναν;
·
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ:
Τι κάνουν;
των ατόμων
που συμμετέχουν στην έρευνα ( άντρες – γυναίκες). Κάθε ομάδα γράφει από 5
ερωτήσεις σχετικές με το υποερώτημα μας,
για να δημιουργήσουμε ένα ερωτηματολόγιο και απευθύνεται σε διαφορετικό
πληθυσμό (δείγμα πληθυσμού 25-30 ατόμων/ κατηγορία) (διαθέσιμος χρόνος 20΄)
Β)Ηχογραφείστε τις απαντήσεις των ερωτηθέντων (μπορείτε να
απευθύνετε τις ερωτήσεις σας και στα αγγλικά, αν ρωτήσετε κάποιους που δεν
γνωρίζουν τη γλώσσα μας) (διαθέσιμος χρόνος 60΄)
Γ)Συλλέξτε φωτογραφικό υλικό κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, για
να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία έκθεσης φωτογραφίας , που θα
πραγματοποιηθεί στο τέλος της χρονιάς (διαθέσιμος χρόνος 60΄)
Δ) Αφού συμπληρωθούν τα ερωτηματολόγια ,
επεξεργαζόμαστε στατιστικά τα δεδομένα και δημιουργούμε γραφήματα (διαθέσιμος
χρόνος 30΄)
Ε) Παρουσιάστε τις απαντήσεις σας στις
υπόλοιπες ομάδες (διαθέσιμος χρόνος 5΄)
ΣΤ) Συγκρίνετε τις απαντήσεις των
διαφορετικών ομάδων, για την εξαγωγή των τελικών συμπερασμάτων (διαθέσιμος
χρόνος 15΄)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου